MINDFUL MONDAY | WAAT STA JE NU 0.3

[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.9.4″ text_font_size=”16px” text_line_height=”1.7em” header_2_text_color=”#CBAA81″ header_2_line_height=”1em” background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” width_tablet=”100%” width_phone=”” width_last_edited=”on|phone” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

Yes het is weer Mindful Monday!

Met Mindful Monday stel ik je elke maandag een aantal vragen om op te schrijven en beantwoorden. Door deze vragen op te schrijven creëer je ruimte in je hoofd voor het stellen van de juiste doelen.

Dit onderdeel is; Waar sta je nu?
• Waar sta je nu?
• Back to basic
• Mogelijkheden
• Het plan

Dit onderdeel is;

Waar sta je nu?
Het is heel belangrijk om terug te keren na het NU. Zeker als je het gevoel hebt dat je door al gedachten in hoofd begint te zweven. Hoppa eerst even terug met beide benen op de grond!

De vragen voor deze week zijn.

Wat zou je graag willen bereiken?Schrijf op welke wensen je hebt voor de komende jaren. Verdeel de wensen op in 2 termijnen waarin deze te realiseren zijn. Op korte termijn “binnen één jaar” en lange termijn “binnen vijf jaar”.

Wat voelt er niet goed voor je op dit moment?
Maak een lijst met waar je momenteel het meest mee zit. Zet het antwoord wat het zwaarst voelt bovenaan en wat het minst zwaar voelt onderaan. Kijk de volgende dag of dit rijtje nog steeds hetzelfde voelt. Je hoeft het niet te veranderen.

Pak pen en papier, schrijf de vragen over en probeer ze deze week zo goed mogelijk te beantwoorden. Neem de tijd en ga er echt even voor zitten. Let’s go, let’s do this!

Vorige vragen:

Onderdeel: Waar sta je nu?

  • Wat heb je vandaag en wat ga je vandaag nog doen?
  • Welke ervaringen heb je vandaag gehad?
  • Wat is je rol in het dagelijks leven?
  • Welke personen zijn op dit moment belangrijk voor je?
  • Waar kan jij je over opwinden?

Als je later begint met de vragen volgen, geen probleem. Per week plaats ik een overzicht van de vragen die al zijn geweest. Zo kan je altijd het hele proces volgen.

Dit waren de laatste vragen van het eerste onderdeel. Als je vragen of opmerkingen hebt of je proces met me wilt delen plaats dan een reactie.

Veel plezier met het vinden van jouw doelen!

Tot maandag!

 

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.